X
הרשמה

המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך קניה באתר
לסל קניות
משלוח חינם בכל קנייה מעל 400 ש''ח
חייגו עכשיו 03-578-5773
משלוח חינם בכל קנייה מעל 400 ש''ח
השאירו פרטים
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-578-5773
שאלות תשובות

שאלות תשובות

איך אני יוכל לדעת מה המידה שלי?

מומלץ לצפות במדריך המידות שלנו כדי לקבל את כל המידע הדרוש.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. גם לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן יהיה להירשם לאתר בכל עת וליצור חשבון. ותוכל להוסיף לרשימה שלך את הפריטים האהובים עליך, לצפות בהזמנות שלך, ולהנות ממבצעים והטבות.

איך מבצעים הזמנה באתר?

כדי לבצע הזמנה, עליכם לבחור בפריט שאהבתם, ולהוסיפו לסל הקניות. לאחר שתסיימו לבחור פריטים, תוכלו לעבור לסל הקניות ולראות את כל הפריטים שבחרתם, לוודא שבחרתם במידות ובצבע הרצויים או לשנות את בחירתכם במידת הצורך. להשלמת הרכישה לחצו על כפתור המעבר לקופה. במידה ויש בידיכם קופון הנחה – תוכלו להזין אותו בשדה הייעודי המופיע גם בסל הקניות וגם בקופה. אם אתם רשומים לאתר וביצעתם התחברות – המערכת שלנו תזהה את פרטיכם האישיים. אם אינכם רשומים באתר – תוכלו לבחור להשלים את העסקה כאורח. במידה ולא ביצעתם התחברות תתבקשו למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום. בסיום ההזמנה תועברו למסך אישור הזמנה בו יופיע מספר ההזמנה שלכם. בנוסף סיכום פרטי ההזמנה, מספר הזמנה וחשבונית רכישה ישלחו אל תיבת המייל שלכם. כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה יש להירשם לאתר ולהיכנס אל החשבון האישי.

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם באתר בכרטיס אשראי.

ברצוני לשנות צבע/מידה באחד הפריטים שרכשתי, לאחר שאישרתי את ההזמנה, כיצד אוכל לבצע זאת?...

ההזמנות באתר מועברות לטיפול מיידי עם קבלתן ולכן יש לפנות אלינו בהקדם בשעות הפעילות, אם המשלוח הועבר לחברת המשלוחים לצערנו לא ניתן לבצע שינויים.

כיצד אוכל לדעת שההזמנה שלי התקבלה?

בסיום ההזמנה תועבר למסך אישור ההזמנה בו יופיע מספר ההזמנה שלך. בנוסף תישלח הודעת אי-מייל עם פרטי הזמנתך לכתובת שמסרת במעמד ההזמנה.

איך אוכל לדעת מתי ההזמנה שלי אמורה להגיע?

ההזמנות מגיעות תוך 2- 4 ימי עסקים בכדי לברר על מצב ההזמנה ניתן לפנות אלינו בווצאפ או בטלפון בשעות הפעילות.

האם ניתן להשתמש בנקודות באתר?

כרגע לא ניתן לממש נקודות שנצברו במועדון הלקוחות של החנות

האם המחירים באתר זהים למחירים בחנות?

מחירי הצרכן זהים באתר ובחנות. יחד עם זאת עשויים לחול מבצעים ייחודיים ו/או הטבות בלעדיות לרכישה באתר או בחנות

היכן מעדכנים את קוד הקופון?

אם יש ברשותכם קוד קופון תוכלו להזין אותו בשדה הייעודי המופיע הן בעגלת הקניות והן בקופה.

האם ניתן להשתמש בכמה קופונים במקביל?

אין כפל קופונים – ניתן לממש קופון אחד בלבד בהזמנה.

מהן שיטות המשלוח הזמינות באתר אקסוס?

ניתן לבחור באחת האפשרויות הבאות:
שליח עד הבית/עבודה – זמן אספקה 2 – 4 ימי עבודה*, | עלות: 35 ש"ח | בקנייה מעל 400 ש"ח המשלוח חינם!

איסוף עצמי מסניף אקסוס בני ברק – זמן אספקה תוך 24 שעות ממועד ההזמנה
*בישובים מרוחקים זמן האספקה עשוי להתארך.

מה מומלץ לבחור בכתובת המשלוח, כתובת מגורים או עבודה?

המשלוחים מתבצעים בימים א'-ה' בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לכם נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלו.

האם ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 10:00-13:00.
במידה וקיבלתם עדכון שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים ניתן לעדכן אותם ישירות בקישור המתקבל בהודעת SMS מחברת המשלוחים.

אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

כאשר החבילה תצא לדרך, חברת המשלוחים תשלח אליכם הודעת SMS.
במידה ואינכם בבית, חברת המשלוחים תנסה שוב ביום העסקים הבא
או לחילופין ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל
ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

כיצד ניתן להחליף פריט שרכשתי באתר?

ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר תוך 14 יום ממועד הרכישה בסניף בני ברק בלבד! בהצגת חשבונית הרכישה ובלבד שהמוצר תקין וארוז באריזה המקורית  . החלפות יעשו בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית הרכישה.

האם ניתן לקבל זיכוי עבור פריט שרכשתי מהאתר?

ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו באתר ולקבל עבורם זיכוי תוך 14 יום ממועד הרכישה בהצגת חשבונית הרכישה ובלבד שהמוצר תקין, נושא תווית מקורית ולא נעשה בו כל שימוש. הזיכוי יעשה בהתאם למחיר כפי שהוא מופיע בחשבונית רכישה.